F.A.Q. Kunder · NyMedarbejder.dk

F.A.Q. Kunder

  • Hvor dækker I geografisk?

Vi dækker hele landet

 

  • Kan jeg både søge efter uddannede og ikke uddannede?

 

Det kan du!

 

  • Hvordan opretter jeg en kundeprofil?

Der er 2 muligheder. Enten opretter du kundeprofilen her, ellers gør vi det for dig. Du kan stadig oprette en bestilling uden af være oprettet som kunde. Det gør vi bare bagefter.

 

  • Hvordan opretter jeg en stilling?

Det afhænger af om du er fra en skole eller institution . Du holder musen over ”arbejdsgiver” herefter om du så søger lærere, pædagoger eller leder. Ved at holde musen over det ønskede felt, vises en ny boks til højre hvor du kan ”ønske din kommende medarbejder”. Når du trykker på knappen, kommer du ind på bestillingssiden, hvor du kan udfylde alle relevante oplysninger om den medarbejder du ønsker.

Er det kun BASIS-løsningen du ønsker at bestille, behøver du ikke udfylde alle oplysninger om din ønskede kandidat, da vi så hverken skal skrive stillingsopslaget eller stå for screeningssamtaler.

Ellers skriv eller ring. Vi sidder klar til at hjælpe dig eller gøre det gøre dig. Det koster ikke ekstra.

 

  • Kan jeg oprette flere stillinger?

Du kan altid oprette flere stillinger. På din kundeprofil, kan der ligge et utal stillinger. Uanset hvor mange stillinger der ligger, er det stadig nemt og overskueligt for dig at administrere.

Du skal til hver stilling du søger medarbejder til, lave en bestilling under ”ønsk din nye medarbejdere”. Kun ved den første bestilling skal du udfylde det hele. På de øvrige stillinger, skal du kun udfylde de informationer der adskiller sig fra den første bestilling.

 

  • Kan jeg søge flere stillinger i samme stillingsannonce?

Det kan du sagtens. Men du skal overveje om det kan betale sig. Hos os betaler du pr. stilling, medmindre stillingerne er ens. Er stillingerne ens, betaler du pr. opslag (afhængig af løsning du har valgt)

 

  • Hvordan betaler jeg?

Har du mulighed for det, betaler du via EAN nummer, ellers kan du betale på traditionel vis efter vi har fremsendt fakturaen for ydelsen.

Husk, at du har mulighed for at dele regningen op i max 12 sammenhængende rater uden ekstraomkostninger.

 

  • Kan jeg få rabat?

Rabat gives til kunder der har en overordnet aftale med os. Det kan være en kommuneaftale eller en aftale med en organisation /paraplyorganisation

 

  • Er jeg forpligtet til at ansætte en af kandidaterne?

Du er aldrig forpligtet til at ansætte en ansøger. Du skal kun gøre, hvad der giver mening for dig. I Her&Nu-løsningen, skal du heller ikke betale, hvis du ikke ansætter en i stillingen.

 

  • Kan man få en vikar?

Vi er ikke et vikarbureau. Vi kan dog hjælpe dig, hvis der er tale om længere vikariater såsom barselsvikariater eller længerevarende sygevikariater. Dog minimum 5 måneders varighed.

 

  • Hvor kan jeg læse jeres generelle forretningsbetingelser?

Det kan du her

 

 

Fandt du ikke det svar du søgte, så kontakt os her eller ring på telefon 70 20 75 85

It's only fair to share...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn